Nog 4 dagen

9 september 2015 - Hoogland, Nederland

Jaja, nu is het bijna zover. Het aftellen is begonnen. Zondag 13 september zit ik in het vliegtuig naar The Big Apple, The City That Never Sleeps ofwel New York City. Hier heb ik keihard voor gewerkt en het heeft me heel wat bloed, zweet en tranen gekost maar het is me gelukt en daar ben ik best trots op. Met een havo diploma op zak gaat nu het avontuur pas echt beginnen. Ik laat hier alles 6 maanden achter om niet alleen aan mijn Engels te werken ook om nieuwe ervaringen op te doen en  heel veel nieuwe mensen te leren kennen. Maar mijn doel blijft om vloeiend Engels sprekend terug te komen. Mensen over heel de wereld komen met EF (de organisatie) naar New York om daar samen te leren en te genieten. Dat avontuur ga ik beleven. Ik kijk er heel erg naar uit en heb er super veel zin in maar er zit wel een klein minpuntje aan, ik ga alles hier heel erg missen. Ik ben natuurlijk nog nooit zo lang alleen van huis geweest, waar veel te goed voor me wordt gezorgd, en daar sta ik er alleen voor. Zelfs dat ga ik overleven. Ik ga er een tijd en een herinnering van maken om nooit meer te vergeten.

1. Reislogger:
    21 februari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!