boathouse

31 januari 2016 - Tarrytown, New York, Verenigde Staten

Ik zit op dit moment op mn bed en mn thee staat aan. Net huiswerk gemaakt en zo lekker serie kijken. Gister ben ik of course weer naar NYC geweest maar niet echt iets heel spannend beleefd dus ik hou het kort. Ik had ergens gelezen dat er een stukje van de Berlijnse muur in New York staat dus daar wilde we gaan kijken maar helaas niet gevonden, ik denk dat hij weg is gehaald. Vrijdag had mijn leraar verteld dat er in Central Park een soort van pin staat die vroeger op elke hoek van de staat stond om zo het wegennet van New York City te maken. Deze zijn door de jaren heen verdwenen maar er staat er dus nog 1 in Central Park maar door de sneeuw konden we ook deze niet vinden. Niet echt een goed begin van de dag maar dat maakt het Boathouse allemaal weer goed. The boathouse is een restaurant aan het meer van Central Park, dus een heel leuk uitzicht en heerlijk eten. Vanuit Central Park een stukje door Upper East Side gelopen naar de metro. Met de metro naar Roosevelt Island, dat is een eiland tussen Manhattan en Queens. Daar was niet heel te beleven maar er was wel een kabelbaan over het water. Dus op de terug was zijn we met de kabelbaan van het eiland terug naar Manhattan gegaan, heel leuk!

Volgende week is het thuis carnaval, wat ik helaas moet missen :( maar ik ga naar Boston waar ik heel veel zin in heb!